2010/04/04

Vart tog mina fötter vägen??

Ja.. det kan man undra, för det som sitter längst ner på mina ben ser mer ut som,aningen små, fotbollar med istuckna pinnar i som spretar åt varsina håll för att det är för trångt för dom att ligga bredvid varann!!! =D
Hua.. jag ser för hemsk ut just nu!!
Och "myggbetten" blir bara fler.. har inte kunnat sova ordentligt inatt p.g.a allt kliande! Men jag tror inte att det är kattloppor faktiskt då borde ju det mest sannolika vara att även Roger skulle få en liten loppa ialla fall.. men inte då!
Nu är foglossningarna så dana att jag går som en "äldre herre" som kör folkrace och p.g.a sitt handikapp åker 4-hjuling eftersom han har svårt att gå, men när han går är det väldigt stappligt. Och den som vet vem jag menar vet att det är ett spec. sätt och väldigt stelt sätt.. PRECIS så känner jag mej när jag går!

Igår var det påskmiddag nere i stugan! Mkt gott och trevligt att träffa släkten igen.. senast var när pojkarna hade sitt grillkalas i januari!
Det var ganska vattensjukt ungefär ÖVERALLT.. men till sommarn torkar det upp så fint!! =)

Nej nu måste jag nog gå å börja dra fram lite frukost.. är hungrig nu. Jag har ju vart vaken sen 7.00 så nu är det på daxet att dom andra åxå går upp!! =) så om jag inte är så tyst när jag plockar fram kanske dom kommer ner snart!

Och SOOOOL har vi haft än så länge hela påskhelgen.. och just nu är det klarblå underbar himel ute å fåglarna hörs in.. mmm.. Underbara VÅR!!

Ha det gott!
Laini*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar