2010/04/21

...

sitter å äter smörgåsrån å mackor.. ännu en kväll jag inte visste vad jag skulle göra för mat!! Idéerna är slut!!

Kasper fortsätter jävlas.. ska bli SÅ spännande å se hur han reagerar när bebisen kommer ut Antingen blir han ju 7 resor värre (vilket är svårt för honom att bli, tycker han är så jävlig som man kan när man är 2år) + avundsjuka på det.. eller kanske han växer upp lite å blir en stolt å snäll storebror.. Haha.. tror jag på det sistnämnda själv tro?? =)

Ikväll ska jag hoppa ner i bubbelkaret för att hoppas att det kan driva ut den inneboende!! Jag vill att den kommer ut imorrn annars kan den hålla sej där inne tills på söndag.. för jag vill in till tävlingen i Kalmar på lördag! =)
Jag tycker att det har känts som lite mer morlande känslor både i rygg å mage! Både idag å igår! Den som lever får se!! =)

Efter "mötet" hos Gunnel idag stannade jag hos Lisa å Emma så tittade vi på film å åt glass.. det var allt mysigare än att åka hem själv!

Hej så länge*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar