2010/04/09

Grillat...

...smakar som bäst såhär i början på våren, innan man har förätit sej på att! =)
Det har vi gjort ikväll ialla fall. Och till det grillade karréskivorna serverades hasselbackspotatis och en härlig grönsallad!!! MmMmM..

Imorrn ska vi ta en sväng till Flygsfors och vårmässan.. tyvärr blev det inte så att jag va med. kände att det inte orkades med och sedan rann det ur i sanden för det andra! Men nästa år så!! =)
Får se om jag får med Rogga annars blir det bara Lisa å jag å alla barn! Kanske en sväng att titta på Rogga när han jagar boll sen.. men det är ytterst osäkert!!

Och imorrn ska jag även göra smörgåstårta tills på söndag som jag bjudit in fam. Sundh/Sjöström på och även grannarna,OMdom är friska vill säga!Behöver även städa i princip hela huset i helgen åxå.. för det kan vara skönt att ha ett städat hus när vilden kommer.. när det kommer massa folk så har man det klart när man kommer hem igen!

Igårkväll hade jag verkligen lust att städa/plocka.. men gjorde det inte.. tänkte att jag gör det imorrn men inte fan fanns lusten kvar imorse.. eller lusten fanns väl men orken i kroppen var inte med mej!!
Efter helgen nu är bebisen välkommen ut NÄR den vill!! Då känner jag mej "redo"!!=)

Inatt fick en familj från Kaspers F-grupp sitt andra barn, en kille till!! Tror hon hade gått över nästan en vecka.. å han var inte liten!! Puh.. min bebis ska ut i tid!! :D Önska kan man ju få göra ialla fall!! =)
Och i tisdags hade en annan familj (som har samma datum som vi,19/4,även från Kaspers F-grupp) vart inne å vänt, hon hade värkar med 4 minuters mellanrum men när dom kom in så hade det stannat av helt om jag förstod rätt! Och ingen bebis kommit ut där än!

Jag saknar faktiskt att vara ute på tävlingar nu.. å det tråkigaste är ju att vi inte har nåt boende så det kommer ju inte bli spec. mkt tävlingar för vår del i år! Just nu har vi riktat in oss på att hitta boende till V.28 & 29!

Nej nu blir det nog sängen! Ska bara väcka han som ligger i andra änden av soffan!! =)

Trevlig helg!!
Kram Laini*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar