2010/04/20

Ingen bebis än...

.. nepp ingen bebis här än!!

Har som jag nämnde varit å gjort om naglarna idag.. just nu kan jag ju ha lite roligare naglar för nu gör jag inte så många knop!! =) Idag blev det guldiga med vita detaljer på.. gillar det!!

Magen spänner ihop sej så fruktansvärt med jämna mellanrum, inga värkar men den spänner sej i takt som om det skulle vara värkar.. kan ju hoppas på att det är ett tecken på att det är på G!
Nu är det 1 dag över tiden!! jag hoppas på att få ut den så snart som möjligt..fortfarande.. =) jag hade ju velat åka in till tävlingen i Kalmar på lördag.. Utan magen!! =) Det är ju fortfarande möjligt!

Kasper fortsätter att vara hemsk.. vet, på riktigt, inte vad det är med honom! Han har sovit jätteoroligt inatt, bara grinar, jävlas, slåss, lipar och provocerar hela tiden.. ska jag ha en till med 2 års trots?? =)
Men imorse var han lite gullig, precis innan vi gick upp la han huvet på min mage å sa: "Kom ut!" Då sa jag: Vill du att bebisen ska komma ut? - "JA!" lite gulligt!! =)

Nu ska jag väcka Roggan som somnat ifrån sitt favvoprogram: de Desperata hemmafruarna!! =)

Gnatt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar