2010/04/11

Nu så...

Ja, nu så, är den ganska välkommen ut!
Runt den 15 tycker jag att den kan komma.. =D

Idag har vart fullt upp. Precis som igår!
Gårdagen:
Städ hela förmiddan, och det härliga var ju att städjäveln tog tag i både mej å Roger!!OCH Kasper lekte å sysselsatte sej själv.. jag tog mej an hela badrummet, och det tar sin lilla tid kan jag säga när man är höggravid å tar att från golv till tak! Under tiden fick Rogga hyfsad ordning i köket! och sedan gav jag mej på "baren", den såg verkligen ut som ett ytterförråd!! ALLT har bara pressats in där!! Men nu så.. ser man ett golv t.o.m! =)
Känns så skönt att ha koll på städet innan barnet tittar ut!!
Dagen:
Stallet på förmiddan så det var klart.
Hem å garnera smörgåstårtor och göra Toscsakaka som senare under em intogs med fam.Sundh/Sjöström och fam. Leandersson. Mycket trevligt!
Kasper vägrade somna em, å när han väl gjorde det och blev väckt igen så var resten av denna dagen, på riktigt, förstörd.. Det var nog det hemskaste, elakaste humör jag nånsin sett honom på.. han slog på allt å alla, bölade åt grejer som han själv gjorde.. usch, hade gärna haft någon att bara lämna bort honom till idag!

Nu skulle jag gått å tagit en dusch men den tar jag imorrn när jag lämnat Kasper på dagis! Orkar verkligen inte nu.. så nu blir det sängen!!

KRAM*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar