2010/04/08

...

sitter med lite förvärkar.. tror jag att det är, det gör ont ialla fall! =)Vi får väl se när den tänker komma ut! Nu är väskan packad åt minstone.. köpte ett litet paket med "småblöjor", som jag hade skrivit på lappen, idag! bara ner med blodpapper å såna grejer med sen så ärden välkommen ut!!

I tisdags var jag å "fixade" naglarna för presentkortet jag fick av Roger i julklapp.. det blev bra, men inte helt nöjd med färgen jag valde. Tycker i efterhand att den var lite trist men det får jag ändra på nästa gång! Bokade återbesök den 20:e får se om jag kan gå!

nu har mamma åkt på magsjukan. Så vi får se om Mimmi, Alex å pappa klarar sej eller om åker på att till helgen! Sketen sjuka det där!!

är allt lite trött nu.. blir nog sängen om en liten stund!
Lisa å jag handlade ihop idag.. Mycket roligare än när man springer själv!

Endiva är en riktig pain in the as just nu.. Hon hör inte ett skit , aldrig, inte nånstans, inte någon lyssnar hon på.. å allmänt tjurig å grinig så jag misstänker att löpet är på ingång! Eller det borde vara det som spökar i huvet på henne.. aldrig mer en tik.. och jag tror jag har gjort mitt med schäfrar åxå kan jag säga! Älskar henne, men jag tycker inte riktigt om detta skällande som schäfrar har för sej!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar