2010/04/16

Totalt bakslag......

Ja nån gång måste det väl komma åxå.. Man kan inte alltid vara på topp!! Men så trist att det ska bli med råge, allt händer på en å samma gång. så just nu känner jag inte för att åka till nån förlossning om det skulle dra igång!! =( Och felet är väl lite att jag hade hoppats på den skulle kommit nu, Kasper var ju 4 dagar för tidig och jag vet att alla grav. är olika.. men man hade ju hoppats ändå.. men den kommer väl till helgen bara för att grannen inte är hemma..

Kasper och jag har inte haft den bästa starten på denna dagen.. han har vart vaken sen halv sex. gick visserligen upp å åt frukost med Roger sen kom han å lade sej igen när Roger åkte till jobbet men inte somna han om inte.. sen vaknar jag av att något i glas går sönder.. flyger ju upp ur sängen å inne på hans rum har/hade han en lampa (i glas) i fönstret som förmodligen hade trillat ner när han försökte titta ut till verkstadsplanen efter Foffa (morfar..
När vi väl var nere skulle vi dricka lite aloe vera, som han älskar, men han tog dunken å gick iväg med den men tappar den sen på golvet så illa att korken åker upp å dunken spricker = ½ dunk aloe vera över golvet! Detta var ju inte heller med mening.. men hans mamma blir så fruktansvärt irriterad. Var han tvungen att springa iväg med dunken???
Å dekalerna på sin bobbycar drog han bort åxå...

Sen när jag sätter mej i bilen så har inte Roger dragit upp ryggstödet i stolen så jag blir ju halvliggandes å skitförbannad en gång till.. hur svårt kan det vara att komma ihåg att dra upp det igen när han har "lånat" bilen.. =) han kommer ju ihåg att fälla det bakåt varje gång han kör.. så han fick sej en känga åxå.. men det bad jag om ursäkt för sen!!

Så nu ska jag lägga mej på soffan å sova en stund...bara skita i allt!!!!

Hej så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar