2010/04/18

Helgen!!

Ja, helgen har vart bra..
Grillning i fredags kväll med bästaste familjen.. min ju!!! =)
Fotbollsänka i lördags, mestadels av dagen!! Kasper å jag åkte till stallet på fm där stackars Andreas fick agera barnvakt åt både min son å hund.. Tack Andreas!
Sen gick Kasper å jag på barnkalas hos grannen.. 3 år blir den tjejan nu! Och Kasper och hon har verkligen funnit varandra, det första han säger när man kommer ut är hennes namn å kollar mot huset för att se om hon är ute! =) Roger hämtade Kasper på hennes 3 hjuling häromdagen.. å den stod inte på vår trädgård!! Haha!

och idag söndag har vi vart uppe hos Lisa å barnen där blev det lek sen lunch.. mkt gott!! Så Tack Lisa åxå!! =) Sen somna vi hela familjen Kasper i sin säng å pärona på soffan.. det satt som en smeck såhär på söndagsem! Senare kom Mimmsan till oss. å så glad för att få vara med syrran igen.. (eller kan det varit för att Roger var hemma) =)

Nu är det Morden i Midsommer som går på tv:n. men jag har suttit framför denna 4-kant sen det började vid åtta! Och ätit ostkrokar emellanåt!! Mmm.. jag får ju äta vad jag vill nu.. en liten stund till... sen kommer det jobbiga.. när allt ÖVERFLÖD ska BORT!! =) men det tar vi då!! Haha!!

För övrigt tycker jag att det rätt så grymt orättvist att en tjej som inte ens är fyllda 30 år å har en pojk på inte ens 1 år än ska drabbas av MS.. eller sjukdomar över huvud taget!!! Nej fy för den lede säger jag!! Men kämpa på!! Jag tänker på er hela tiden!! *kram*

Å Kastrullen har jätteproblem med magen.. har köpt och ger honom Lactulos, men jag tycker inte att det har hjälp så mycket hoppas att det vänder för han sover så oroligt å tro fan det om man är full i magen!!

Nu har jag allt lite ont i häcken... =) måste betyda att det är dax att avrunda!!

På tisdag ska jag på återbesök till "nagelsalongen" eller vad det heter.. se vad vi hittar på då!
Och på onsdag ska Lisa å jag upp till Gunnel som vart på möte ang. mässan vi ska vara med på i maj! se vad som sas och hur vi ska lägga upp det!
Men vem vet jag kanske inte kan göra nåt.. för det kan ju faktiskt komma en bebis imorrn, om vi har tur!! =)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar