2010/03/31

klarat mej ännu..!!

ja, jag har ännu inte åkt på magsjukan efter Kasper.. men jag väntar.. Lisa berättade i morse när vi träffades vid dagis att Andreas blivit liggandes nu igen!! Uscha!!

Sitter å kollar på arga snickaren och funderar på att fixa mej ett fotbad.. men till fötterna är det så långt nu för ti´n!! :) men det blir det nog.. sitter ju ändå ensam, Rogga jagar boll ikväll igen! Han skulle vart på träningsläger i helgen men det blev tydligen inget. Men det gillar ju faktiskt jag för det innebär att vi får umgås tillsammans i 4 dagar!
På lördag ska vi ner till stugan å träffa släkten, påskmiddag givetvis! Ska fixa en grönsallad fick jag på min lott å lite bröd till mej åxå! Så imorrn blir det till att åka ner å handla, samtidigt som alla andra..hmm.. :)

Häromdagen köpte jag ett litet "kitt" med bebiskläder. På Lindex.
1 body
2 par byxor
1 luvtröja
4 par strumpor (inköptes på Ullared redan i dec)
Skickade in Roger i garderoben idag för att hämta Kaspers påse med kläder i strl. 50-56! Så nu ska jag plocka upp ur den å kolla vad vi har! Kommer ju inte ihåg! :)
Och jag känner att det kan vara dax att packa väskan nu med...
Var på MVC idag och hon kände att det låg något "på plats" men var inte helt säker på vad det var så hon hämtade stenålders UL apparaten för att kolla å det var axlarna hon kände så den ligger åt rätt håll å är helt fixerad nu.. så nu ar det fritt fram för honom/henne att komma ut!! :)
Foglossningarna har inte blivit mkt sämre ialla fall, men jag tror däremot att jag har börjat få lite förvärkar!

Hittade en vagn på blocket.. igen.. nej men denna vagnen ska i detta nu vara min hoppas jag.. bad supersnälla Ange att hämta den, för den fanns ju i Jönköping! Måste kolla om hon fick med den hem!! Och möjligen kan jag köpa Lisas liggdel för lilla Emma, som inte är så liten längre, börjar växa ur sin! Skulle passa perfá!!

För övrigt vet jag inte ifall en av katterna har dragit på sej kattloppor som den så vänligt isåfall delat med sej av till mej... har massor av "blämmor" spridda lite över hela kroppen.. ser ut som myggbett och kliar på samma sätt åxå men än så länge kan jag inte skylla på dom.

Har tydligen blivit syskonvagnsägare under tiden som jag skrivit här nu.. Så nu står den hos Ange och Jörgen!! Känns skönt att vet att vi har det färdigt ialla fall!! Tusen TACK för hjälpen! <3

Pratade precis med min ena ÅF och fick reda på att det ska vara en mässa i flygsfors nästa helg, jag visste att det var men inte VAD för mässa det var.. så imorrn ska jag ringa till arr. och fråga om man kan få snika in sej på ett litet bord i ett litet hörn.. Det skulle räcka för mej!! Och då ska jag ju givetvis visa mina Aloe Vera produkter!! Sådana tillfällen får man inte missa! :)

Nej nu är det sängen.. om jag får sova.. deN trycker på en massa!! :)

*Glad PÅSK & Godnatt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar