2012/02/17

Nu är det dax....

... Igen.... :)

Ligger på soffan utan röst och en gnutta hosta!
Mimmi är här i helgen! Faktiskt mysigt...
Alla "små" sover och när dom hade lagt sej försvann Roggan ut i Verksta'n, så hejja Lina, fredsgsmys alldeles själv!! Men så jäkla gött det va! :)
Det blev en "Irish Latte Macciato"!! Synd för R att han missade, och ooops jag öppnade visst hans nya wirre!!

Det har hänt mycket i vårt liv under vintern!
TT dog hastigt på min 25-årsdag, ingen rolig present! Och han är väldigt saknad, jag väntar på att han ska gruffa när man sätter foten på rampen, Kasper pratar om honom ofta men han vet att han är död! K säger att då leker TT med din bebishäst i himlen!
Och 2-3 veckor senare åkte mamma in med morfars hund, akut, och samma sak där, ett hastigt och lustigt avslut! Så nu är morfar väldigt ensam... <3
Jag hör att människor går bort i alldeles för tidig ålder, en del som jag känner, en del vet jag bara vem det va! Men frukransvärt tragiskt är det!
och som pricken över i:et jobbar jag just nu på ett ställe där jag inte kommer fortsätta efter att vik:et går ut i mitten på mars, ( va så säker på att det skulle bli toppen ) så nu har jag nedräkning...

Jag jobbar på med Forever!!! Och det är DET jag vill göra!! För det är sååå energigivande!! Jag kan inte förklara nog!!

Nu blir det bingen!
Natti <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar