2012/02/26

pirrigt...

Jag har precis mejlat iväg bilden på tatueringen/arna som ska sättas på min rygg den 8 mars!! Jag längtar ju nåt kopiöst!! =)

Kasper följde med mej upp till stallet för att leka lite med Emil, det blev 4-hjuls körning, sen tyckte ju mamman att vi måste hem å äta... så jag fick åka hem själv.. Han blev kvar hos Emil för mer lek och mat! =)
Det är ett tecken på att man börjar få "stora" barn, att man lämnar dom att leka själva hos kompisar!! <3

Mina bihålor släpper fasen inte, och jag som ska till jobbet på måndag!! Inte överdrivet sugen på detta då jag vet hur JÄKLA mycket jag kommer ha att göra med städning och allt annat... bläää..
Men det är snart slut!

Veckan som kommer är fullspäckad som vanligt!
Måndag VC med Felix för nya prover kolla nya allergier då jag inte tycker han är så bra i magen som han borde.. hoppas bara att han håller sej feberfri nu för i fredags blev det ju hans tur att få feber och hemsk hosta!
Tisdag är det Blingo kläders visning här.. underbara kläder till både barn och kvinnor!
Onsdag fyller värsta bästa mamsen år!!
Torsdag är det teamträff.
Fredag mys med familjen.
Lördag 25-års middag för bästa Pytti*.
Söndag tänkte jag ha en Måbra stund här hemma!
Japp sen var det måndag igen!
Och därimellan allt så ska Diva nu badas 2ggr i veckan i 4 veckor, hon går på kortisondos, antibiotikakur och får örondroppar, detta 2 ggr/dag i 20 dgr!!

JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN!!! Eller iaf att våren ska komma igång ordentligt!

Igår drog min häst på sej trolig korsförlamning med... hon kunde knappt gå..

nehe, lite nytta nu i fina vädret kanske!!

Tack & Hej

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka till bloggvärlden =)
    Och kul att du ska köra smålandscupen!

    Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack o tack!! Det varade inte så länge... Men nu gör jag ett nytt försök! :-)
      Kram kram

      Radera