2011/09/14

Knäckig äppelpaj!!!

Ja denna underbart goda äppelpaj bjöd Lisa på i söndags efter att vi lastat och lastat ur och staplat 668 balar hö!!
Tyvärr va den väldigt god så det innebar att jag och Lisa som kom sist till huset fick SKRAPA ihop lite rester av den!! =) Därför tiggde jag till mej receptet och har gjort en sån NU som jag och Rogga ska mumsa på ihop med en kopp te!! Det är ju för fasen lill-lördag så det passar ju utmärkt!! Hoppas bara på att grannen har vaniljsås hemma.. för här gapar det tomt på sånt!

Idag har det blivit en heldag med Mimmi.. Kul när hon är på detta underbara humör!! Imorrn ska vi bada! =)

Idag har jag lyckats få tag på både 3 och namnnappen.se.
Så ny telefon får jag väl nästa vecka hoppas jag.. har ju varit utan mitt mobilnr i närmare 4 veckor nu!! Värdelöst.. Det som hände var att baksidan (glas) sprack och därmed högtalaren i luren.. det skulle kosta 2780:- att laga, 800:- för mej med hemförsäkringen, och det innebar att jag får en helt ny mobil istället! Bra bra...

Jag beställde namnnappar till Fillen i måndags FÖRRA veckan, i onsdags fick jag ett mejl om att min order hade blivit skickad, men när jag idag, 1 vecka senare, fortfarande inte fått något litet paket med nappar undrar jag ju givetvis vart dom tagit vägen! Skickar ett mejl, för telefonservice var bara på danska & engelska, får svar på 1 minut av en dansk dam hon hade tydligen skickat ett mejl förra att den turkosa nappen var slut, undrade om jag kunde tänka mej en annan färg på den tredje nappen.. För min del kunde hon valt färg, spelar inte så stor roll.. Men iaf så hade hon inte fått iväg detta mejl.. Så nu hoppas jag att hon läser detta tidigt imorrn och ser till att dom packar och skickar Fillens paket!! =)

Till helgen blir det succéhelg med succéföretaget FOREVER!!! Superkul... vi är 9 som ska åka härifrån vårt team!

Tack och hej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar