2012/02/23

Veterinärbesök...

Japp, idag har Divis vart på vet. besök. Det va iaf 2 år sen vi va där i detta eksem/allergi ärende.. Men nu hade en stor infektion tagit överhanden på hela hennes kropp, så akutbehandlingar i form av antibiotika, kortison, örondroppar och bad TVÅ ggr i veckan... Suck...
Så alla läkemedel kostade dubbelt så mycket som veterinärbesöket!

Kasper och jag har varit hemma sen i tisdags, och jag har fått höra att det är kaos på mitt nuvarande jobb... Ett riktigt jävla skitjobb ska jag tala om för er! Fyyyyy.... Jag vet vad jag har att göra på måndag t.ex när det varit nåt pucko där... S T Ä D A ! ! ! fy vad tråkigt att börja med detta, man ska väl inte behöva ha ångest över att man blir sjuk eller ta hand om sina sjuka barn!!!

Nu går det Big Brother på tv:n.. Att man kan fastna i ett sånt skitprogram!! Haha!!!

Den 8 mars längtar jag till just nu!!! :-P

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar