2012/02/18

Slappe lördag!

Och det älskar jag!! Kommer inte ihåg när vi hade en hel helg tillsammans hela familjen!
Mimmi vilar och jag sitter uppkrupen i soffan med en cappuccino! gottit!!

För övrigt så fick jag ett "presentkort" på tatueringar av mina barns namn av mina föräldrar i 25-års present! Så jag väntar ju bara på att känna mej helt friskt och sen är det bara att boka tid!! 
Mamma ska göra ett porträtt av TT samtidigt! Vill ju ha det innan sommaren...!

Min häst måste ha ny sadel... Suck... Jag ser pengarna rulla.. Men hon har ju faktiskt börjat få muskler och rätt form så det är ju ändå positivt så sett. I April ska vi åka på clinic hon och jag! Jag längtar nåt otroligt, ska bli skitkul! Se vad vi får för tips!

Detta året är ett av mina mål att faktiskt köra Smålandscupen i folkrace! Och några tävlingar till! Så det kommer bli mycket skruvande.
Och vi har fortfarande inget boende på hjul, det är trist men oxå en pengafråga!

Så stora frågan här hemma är VAD vi ska välja att låna pengar till nu! Alternativen är : Ny bil, nytt kök ELLER husbil??!

Återkommer,..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar