2010/10/12

snorigt å kallt!!!

Sitter med en snorig halvtrött å småhungrig lillkille nere.. Han vaknade 05.50 så det var bara att stiga upp å se glad ut.. försökte med mat, så det åt han på ena sidan så nu ska vi väl ta den andra sidan så somnar han nog sen!! Får se om han kan få komma in till grannen sen när jag ska susa ner med Kasper till dagis!!

Kallt som f*n är det helt plötsigt här.. isskrap om mornarna!! brr.. men det är fint ute, spec åp min trappa! Hämtade fram min stora svarta hänglykta igår + 2 andra smålyktor (vita), sen ställde jag fram 2 gamla glasflaskor, inköpta på auktion (i fjugesta) =) Ja men det så mysigt ialla fall.. lyser på trappen hela tiden nu!!

Och det är inte bara den lille skiten som snorar.. jag har lyckats dra till mej att åxå.. och det blir bara värre å värre. det t.o.m kliar på utsidan av halsen!hmm...Hostigt är det åxå! Ont i ryggen har jag fått med.. det har jag inte haft på jättelänge så jag hoppas att den har fått en släng av förkylningen med bara!

Nu kommer Kasper tassandes i trappen så nu får vi äta frukost!! =)

1 kommentar:

  1. usch är inget kul med förkylning. Vincent och Dante har varit jätte förkylda för ett tag sen men nu är dom bättre, bara lite snorig och hostiga.

    Jag har ont i halsen och det kliar som bara den på mig med. Man får ju såndär högfärdighosta då. haha
    Ha det så gott

    SvaraRadera