2010/10/23

Bara jag å Lilleman!!

Ja vi är hemma själva idag.. Pappan å brorsan är på folkrace i Lessebo med Roggas syster och familj!
Anledningen till att vi är hemma är att Felix har feber.. =( Innan han la sej igår var den uppe på 40.1 då var t.o.m han sleten.. baddade honom med en kall handduk, det gillade han, sov bara i blöja inatt så han har faktiskt sovit gott för han har förmodligen vart lagom varm!! Men ändå när vi vaknade imorse va febern upp på 39.2! Det är första ggn han har feber å så ska han få det med råge åxå.. tycker så synd om honom!! Han är snorig å hostig men jag tror att febern kommer från vaccinationen som vi tog i tisdags!! Hoppas att han haft sin febertopp nu!

Imorrn ska jag ha Tupperware party här hemma.. finns ju verkligen hur mkt bra grejer som helst.. det kostar ju lite men om man jämför med kvalité och hållbarhet så jämnar det verkligen ut sej!!

Kollar på private practice...Det ser inge bra ut för läkarna där!! Felix somnade direkt efter frukostammningen.. jag hoppas verkligen att han sover sej frisk nu!

ska väl ta å städa till det lite här hemma nu när man är själv!! har två håriga monster inne bara.. TT sover hos oss! =)
Och utanför dörren låg en halväten, blodig musjävel.... som MIN katt har släpat dit!! Äckelkatt!!!!

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen som vi premiär körde igår kväll.. det såg rent iaf!! =)

Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar