2010/10/19

Halvårs besiktning + vacc 2.

Japp det har vi vart på idag!! Och Felix gick igenom.. och de onda sprutorna fick han åxå.. aj aj aj så ledsen man kan bli!! =( Nu hoppas jag bara att han inte får feber, han klarade sej förra gången så jag hoppas hoppas!!
Kasper va hos min faster(Bibi) & farbror (Bosse) medans vi åkte till BHV. Det gick kalasbra.. han somnade ju givetvis i bilen innan vi var där så han vaknade när jag bar in honom, så jag trodde att det skulle bli ramaskri när jag gick igen.. men icke.. "Hej då mamma å lillebror" sa han bara sen gick in å lekte igen! Tusen Tack Bibi & Bosse för han fick vara hos er och för den goda äppelpajen som bjöds efteråt! Mmm.. knäckig i kanterna var den och det är det bästa!!

Nu kollar jag Navy CIS och Desperata!! =) blippar mellan kanalerna!!

Jag gissade fel föresten.. Äntligen har min lille kille planat ut vad det gäller vikt å längd.. innan har han gått upp 1 kg i månaden.. men nu hade han bara gått upp 900 gr på 2 månader! =)

Tjingeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar