2010/10/29

jag hade fel...

Om Felix vikt.. Han vägde faktiskt "bara" 9,7 kg vid 6 månaders ålder!! Detta innebär att han har börjat plana ut så att säga!! Haha!! Mammas lilla tjockis är han!!

Kasper sover nu och det har han gjort de närmsta 3 timmarna.. men jag orkar inte ha med honom att göra idag så enkelt är det. Så det är bättre att han får sova för vi bara bråkar med varann idag!! Vi ska åka ner till sporthallen om en liten stund.. då får han rusa lite där sen ska vi åka till Tokebo efter det för att äta lite mat och umgås med härliga fam. Sundh/Sjöström!

Felix sitter själv nu.. visst dimper han åt sidorna ibland men det är ganska stadigt!
Mammas ammning börjar nog se sitt slut snart tror jag.. verkar liksom vara lite halvtomt när han ätit en stund.. =) Han svepte faktiskt lite välling härom kvällen, blev så glad eftersom att han första ggn jag gav honom bara klöktes å tyckte det var hemskt äckligt. Han är fortfarande slemmig som bara den.. men febern släppte iaf i tisdags..

I helgen hoppas jag att vi kan få lite gjort här hemma!!!
Finns en lång lista på allt som behöver göras...
* Börja om med köket..luckor, måla, tapeter m.m
* Bygga nytt runt brunnen, bara jag som ska måla plankerna först
* Städa går alltid åt i detta hus!
Listan går givetvis att göra ännu längre... men nu är båda barnen vakna så det är bara på att igen! =)

Trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar