2010/03/20

Fullt ös!

Ja det är sannerligen i maggen just nu.. men inte konstigt eftersom "han" ligger på tvärsan... Hoppas den kunde vända sej till rätta. Vill inte in å vända den på plats, har hört att det både gör ont å kan sätta igång förlossningen!! visst skulle inte skada att få ut den lite tidigare men vi har ju inget färdigt.. Kollar vagn ännu för fullt.. Har inte hittat nån som fallit mej i smaken till 100%! Jo den fina 09:an men den va ju borta, förmodligen.. Kan ju hoppas på att hon ringer idag å säger att dom inte ville ha den!! =)

Kasper sover nu efter en inte allt så rolig förmiddag.. tjurigt, ledset å gnälligt!! Feber har han än å hosta. Hoppas att han blir frisk under helgen så han kan gå på dagis till veckan.. orkar inte ha han hemma mer.. Hemskt att säga så som mamma, men så är det!! =)

Roger är å spelar fotboll nu.. sen ska vi väl göra nåt ikväll antar jag.. eller ja, kanske laga lite god mat på sin höjd.. Ska ta in hästarna ikväll åxå förresten, måste jag komma ihåg! =)

Alex skulle bott här från igår tills imorse men eftersom Kasper va så dålig igår åkte Alex å jag ner till kusin Pär m familj redan igår em.. När jag närmade mej att åka hemåt började hans mungipor åka neråt.. tänk att det kan vara så jobbigt att lämna bort lillebror!! =(
Men vi har TT här istället hela helgen! =)
Får se hur länge han är kvar.. mamma & pappa har pratat om att ta bort honom nu.. kanske redan nästa vecka.. hade han inte vart så jävla stor hade han utan tvekan fått bo hos storasyrran!!

Nu ska jag nog äta nåt sen knoppa en stund på soffan!! =)

Kram Laini*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar