2010/03/18

letar, letar å pustar lite emellanåt!! =)

Sitter å letar syskonvagn.. med goda resultat faktiskt.. Ringde på en igår en -09 jättefin, kostade 3000:- tror jag men den var borta efter bara 4 timmar på blocket!! =) Det är många som behöver syskonvagnar nu!!
Men som tur är så hade hennes syster en likadan -06 visserligen å mer sliten men ska kolla bilder på den nu!

Var på MVC i onsdags, å den lilla/e skiten har fortfarande inte lagt sej åt rätt håll.. så vi bokade en ny tid redan nästa vecka så då ska hon väl försöka trycka den till rätta! Annars vet i tusan vad som händer, om man planerar snitt eller nåt isåfall?? Nån som vet?
Hjärtljuden har varierat 156, 130, 136 å nu 142!
Mina järnvärden har äntligen vänt.. hade 134 vid inskrivning sen var det ner på 114, 116 men nu 124 ialla fall!!
Har nu gått upp 10 kg totalt.. vill verkligen inte gå upp mer! =)
Denna ungen är hemsk jämfört med Kastrullen.. han var snäll han men denna fixar fogarna å alla möjliga extra krämpor..hmm.. hoppas på att det är en tös då så hon är värd det!! Haha, nej vad hemskt.. =)

Nu har Kasper massa hosta å feber. Vi var nere på VC idag å han hade luftrörskatarr så det blev Mollipect med hem från apoteket! hoppas att det släpper fort nu..
Imorrn kväll kommer Alex in till oss för att övernatta till lördag morgon då vi ska åka ner till kusinbarnet Max med päron så ska Alex sova där till söndag!

Jag ska ha en MåBraStund på söndag! Med en av mina nya återförsäljare, Karin! ska bli så kul!! Skulle vilja ha igång min Forever verksamhet lite mer..

Nu ska jag inta sängen, kommer nog bli en massa spring in till Kasper inatt med!!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar