2009/11/16

Som en ballong...

Jag har ju precis suttit å skrivit på FB att jag ska skärpa mej.. så det är bäst att skriva en rad!! =)

Som en ballong blåstes jag upp helt plötsligt i eftermiddags.. Kändes som det snart var dax att åka in! Haha!! Kunde inte ens lyfta Mimmi! Så hon fick åka i rullisen i hissen upp till sängen sen gjorde vi en snabb förflyttning från rullisen till sängen.. och så Alex mitt i smeten som ska hjälpa till att lägga henne!! =) Han är så söt.. för det mesta!! =)

Imorgon är jag och Kasper hellediga.. ngn gång under dagen ska vi till farmor Astrid som fyller 90 år!! Hua vad gammal hon är min gammelfarmor, men den mysigaste.. Man får lagom dåligt samvete när man inser att sist jag hälsade på henne var nog exakt ett år sedan, sist hon fyllde.. eller vid jul.. eller träffade jag henne alls sen pojkarnas dop i Juni?? Och hon bor 1,5 mil från os.. i Nybro som jag är i nästintill dagligen ialla fall!! Hemska tanke!!

Nu blir det sängen.. Roger har fixat alla djuren här hemma nu.. så då kan jag resa mej å göra en ansats jag med.. Haha!!

Godnatt hörrni!!