2009/11/20

Helg...

Ja helgen är på G in.... fredags kväll.. känner att sängen ropar redan!

Roger gjorde lasagne ikväll, det va inte dumt!
Imorrn kommer André en sväng,mkt trevligt, å Roger ska spela fotbollscup så vi ska väl åka ner å kollar en stund!!

För övrigt så har veckan vart som den har.. hade världens diskussion med Kasper i tisdags på Lindex av alla ställen. Det var så att jag skulle ju bara på stan lite snabbt innan vi skulle till farmor Astrid så vi lämnade vagnen hemma. han var super duktig både på Bellis å Apoteket sne skulle jag bara in å köpa en skjorta till honom i panik för den han hade var egentligen för liten.. jag hottade en fin skjorta så den tog vi.. MEN helt plötsligt har dom börjat sälja Blixten McQueen bilar, så stora å fina, på Lindex och en sån fick ju han syn på å började leka med.. jag sa nej sen var det ju kört!! han låg både på rygg å mage å skrek som om jag slog halvt ihjäl honom!
Tack å lov var det inte jättemycket folk, men jag fick tillslut hämta honom å då var det att lyfta i jackan som gällde för han bara la sej ner handslöst när han fick syn på mej!! Suck!!!!

Annars rullar allt på här hemma!

Hejsvejs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar