2009/11/27

För flytandets skull... =)

Jag måste ju skriva lite nu för att som sagt hålla det flytande här!!

Nu idag är nog första ggn som jag känner fladdermusen i magen på flera veckor...
nästan så jag trodde att den hade rymt!! Nej usch.. men allvarligt så trodde jag att nåt hänt å inte har jag fått tag på barnmorskan.. men nu visade den ju livstecken ialla fall!!

Just nu har jag haft liten aning för mkt att göra... t.o.m så att magen varit ur balans eller ur den icke balans som jag haft de senaste månaderna.. intressant att veta va?? ;)
Så inte har några juleljus kommit fram ännu, så det får jag fixa med på söndag då det är julskyltning åxå.. ett mysigt påhitt tycker jag!! =)

Imorrn lördag kommer det även vara fullt ös.. 2 Kalas på schemat!! Kl. 12.00 börjar Emils 2-års kalas! Och Kl. 17.00 börjar ett överraskningskalas för en 60-åring som tror att han ska på namngivningsceremoni! :)
Ska bli sååå kul att hans min när han inser att dessa 70 personer som är i lokalen när han kommer in är där fär bara hans skull!!! =)

nehe nu ska jag nog inta sängen.. måste hitta nåt att ha på mej. inte lätt för det har börjat öka utåt i midjemått.. å inget har jag köpt!! Men det löser sej...!! ( Det säger jämt Roger ) =)

Idol är fär övrigt hopplöst drygt när det ska vara massa pauser mitt i...

Hej på ´re!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar