2011/05/09

Trött???

Jotack!! Började väl bli bättre... Men så kom ett litet bakslag med nya spyor om nätterna... :( när ska det sluta? På onsdag är det 1-års kontroll och därmed träffa vår läkare!! Hoppas på att hon skickar en remiss direkt! För det suger energi att ligga å lyssna efter Felix på nätterna, vänder han på sej? kräks han? tuggar han bara? Vad va det nu som lät? Känner sej ju som ett vrak på morgonen! Och nu jobbar jag igen! Är ganska roligt... Dock lite trist i skolan då Mimmis ena klasskompis gick bort för drygt 1 månad sen.. :( tänker på de anhöriga dagligen!

Idag har jag ridit TVÅ ggr... På fm var vi på en gård med Kyrkis, där fanns möjlighet till ponnyridning för barnen! Även för de vuxna! :) så jag har töltat... SKITROLIGT va det!!! Så det vill jag göra om! Ikväll tog Lisa å jag en sväng på Fima & Jack, även kallade Allan & Brallan! Jack började bocka å Fima hakade på... :) tror jag kommer ha lite träningsvärk imorrn!!

Nu blir det nog sängen, innan jag stör mej till sömns på Gurkan i Big Brother!!!! Han har blivit både tråkig å störd!!!!

GNATT!!! *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar