2011/04/21

Tävling, påsk & kalas!!

Ja så kommer vår påskhelg se ut!!
Underbart att ha fullt upp för att sedan på måndag inte gör nåt(?)!! =)

Imorrn är det påskracet i Vimmerby.. ska bli kul att köra men jag är inte lika taggad längre.. hoppas det blir bättre! Det blir en 1600 som pappa å jag skulle delat på men nu har mamma åkt dit på nå skit så dom ska inte ens dit!! Tråååkigt!!
O C H imorrn den 22/4 fyller MIN/VÅR =) lille PRINS 1 ÅR!!! Vaaart har detta år tagit vägen? Vaaad har vi hunnit göra? Ja det är en fråga i sej det!

Påskafton är det stugan som gäller med övriga släkten.. myyys!!!

Påskdagen ska vi fira PRINSEN!! Det blir grillfat (från Kvantum)!! Såå jäkla smidigt + att jag inte hade några ideér till mat att bjuda på! Jag tycker det ska bli ytterst spännande att göra en tårta!! Den ska bli både gluten & mjölkfri!!
För övrigt så tror jag att Felix har antingen både mjölk & gluten eller bara gluten.. för hans beetende de senaste nätterna är identiskt med mitt när jag va liten å sjuk. Kräkningarna kommer ca 12 timmar efter att man börjat reta tarmen! På tisdag ska jag jäkla få tag i det där sterila stället.. för här ska inte testas i några 4 veckor kan jag tala om! Han är ingen försökskanin min pojk! Och idag har han haft så ont.. förmodar att det är i magen, han har slängt sej fram å tillbaka utan nån som helst kontroll över vart han landar med huvét eller kroppen.. å skrikit hysteriskt.. till slut gick det i samma tonart heeeeela tiden, han orkade liksom inte skrika mer! =(

Nehepp bäst att plocka lite till!

Hej!!

1 kommentar:

  1. Låter ju absolut inte bra varken med gluten /mjölk men men ni är ju tydligen vana

    Ses imorgon & jag hoppas du är riktigt laddad.
    Håller med dig vart har detta år tagit vägen

    //kram Bisan

    SvaraRadera