2011/01/10

3 år & helt enkelt!


Kasper har en viss förmåga att bita sönder sina nappar, så nu har han en kvar å då har vi sagt att om/när du biter sönder så blir det ju ingen mer napp när du ska sova, du får ju somna utan napp då.. bara så att han är på det klara med det så har vi ju verkligen förklarat detta för honom!
Å idag så satt vi å mös på morgonen å jag fick se att han börjat tugga på nappen och sa då att nu får vi snart slänga denna åxå sen är det utan tutte som gäller..
Varpå Kasper säger:"Nee mamma" Joo säger jag, "Neee mamma" joo ,för vi måste slänga denna sen har vi inga fler.. "Ne mamma, vi köper nya!!" Ja, helt enkelt!! =)
Men vi måste göra ett frest för att försöka ialla fall.

Blöjfri har Kasper varit sen den 13 december 2010, eller ja på natten har han ju blöja.. men aldrig annars. Han har inte kissat ner sej en enda gång! Har varit hur enkelt som helst.. Ås jag väntar på ett bakslag! Hmm.. Måste säga att jag allt är lite stolt över min pojk!

Som för övrigt fyller 3 år idag!!!! G R A T T I S mammas kille!!! <3

Så jag skulle ju behöva sätta lite fart med maten, för den mesta städningen gjorde jag igår/inatt!
Det ska bjudas på fajitas.. ska bli otroligt spännande, för jagh ar aldrig gjort detta! =)Vet inte ens hur det smakar! =)Och så ska jag försöka baka nån kaka nu med! Sen blir det glass-tåg!! Hoppas han blir nöjd!

Tack å hej så länge!




Kasper 2 veckor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar