2010/01/02

Förnyelse, men inte klar ännu..

Ikväll är det kommisarie Frost som gäller.. inget Midsomer idag! =)

Roger är ännu inte helt pigg det som åker in åker ut igen efter en stund, så nu har han haft "något" i en veckas tid. Har börjat fundera på om det är ngt annat än magsjuka.. kanske salmonella?? Hua!!

Nu har hela familjen,inkl. Roger tröttnat på att vara hemma så imorrn ska vi ut i skogen å grilla korv å ha det mysigt med familjen Sundh/Sjöström å förhoppningsvis grannen åxå!!
Sen behöver jag/vi verkligen börja rensa ut i Kaspers rum för hans födelsedags present kommer imorrn, en ny säng, som ser ut som en racerbil... givetvis =)

På måndag ska jag väl förhoppningsvis jobba igen!! sen är det igång igen... men då är det bara ca 1 ½ månad kvar att jobba! OM jag får min havandeskapspenning godkänd vill säga.. dom ska tydligen vara jävligare nu än med Kasper.. men det återstår att se!!

Nu blir det chips, dip m. päroncider/julmust framför tv:n och kakelugnarna som brinner för fullt.. 23.9 grader är ganska varmt å gott inomhus men ändå så är jag frusen på ett vis!!

Godnatt!!

1 kommentar:

  1. Hej Lina! Så även du har en blogg! Alltid kul att kika runt vad "alla" har för sig nu i vintertid! Men grattis till tillökningen iaf! =)

    SvaraRadera